Nyttiggörande

You are here

03 May

Digital Storytelling in Research Communication and Utilisation

There are many very good reasons for researchers to use images and video when communicating with funding agencies, fellow researchers, professionals and the public. It's a powerful way to share expertise and insight, inform and build awareness, educate and enlighten. By adding storytelling it becomes even easier to motivate and inspire actions, and to demonstrate transparency as well as accountability.

Prenumerera på vårt informationsbrev

Se till att du inte missar några nyheter från oss!

Om Oss

Chalmers Innovationskontor ger stöd och rådgivning till forskare vid Chalmers för att främja nyttiggörandet av forskningsresultat och därmed bidra till att skapa värden för samhälle och näringsliv.

 

Frågor?

 Email: chalmers.innovationskontor@chalmers.se

Eller fyll i formuläret nedan.

Twitter

Innovationskontor C (13 hours ago)
Important WS at #chalmersftw on role of Chalmers Univ in working with the #SDG goals esp w focus on global south… https://t.co/TkMSCQX2wQ
Innovationskontor C (4 days ago)
@LottaEmlind presenterar #MuCh-projektet på HSS- konferensen @Campushbg_LU https://t.co/MTmeSkL5Sm
Innovationskontor C (4 days ago)
@Lotta Emlind https://t.co/n7Wcpo1nxO
Innovationskontor C (6 days ago)
RT @ChalmersEnergy: Ta täten i omställningen till ett #hållbartsamhälle! Konferens för akademi, företag, samhälle #chalmersftw https://t.co…
Innovationskontor C (6 days ago)
Research utilisation in a challenge driven & #SDG perspective talk by Ulf Petrusson from @goteborgsuni at… https://t.co/339be4HC80